Saturday, February 11, 2012

kids time are always hard to forget.

assalamualaikum. mmmm. this is my second post. (:
kalini. nak citer pasal mase kecik kecik dulu. aku selalu hilang. hahah. kan aku ade citer yang mase kecik aku gile dengan keta mainan.hahah. agaknye,sebab leka dan gile towards keta mainan. aku selalu tertinggal time shopping dan menyebabkan hilangnye anak bertuah mama aku. hahah.

 ade sekali nih, aku follow mama aku pi rombongan sekolah die pi langkawi. mase kat langkawi. best gilak. kecik kecik lagi kan. agak jakun lah. haha. so,mase tibe kat tempat tidoq. aku dengan gilebabinye belari naek atas. bile aku pusing belakang. mama aku dah takdak. duhhh. cuak tak cuak aa. aku turun balik. takde dah bas. siod siod. so dengan pemikiran yang masih budak. aku dok jalan pusing pusing. tetibe aku tenampak pakcik ni,familiar la (bus driver rombongan tu). so aku cakap kat die. ' pakcik nampak tak mama saye?' die jawab taknampak. aku cakap laa ' pakcik,nak ikot pakcik. ' pastu die jawab okay. then aku follow die sampai lah kat kedai makan. die belanja aku abc. whoaaa. haha. then terjumpe kawan mama aku. die tanye,mama mane? aku jawab taktau. hilang kot. hahah. then die call mama aku. a few hours later . mama aku datang. ngehhh. ni mase aku darjah satu or due. (:

ouh dan lagi satu. aku ade akak. akak aku dengki dengan aku.selalu. sebab aku comel kot time kecik. hahaha. bile jalan,mesti akak aku buli aku. konfem. dan ade satu hari ni. harijadi die. sambut dekat swimming pool MRSM muar. aku nyibuk  sebelah die. time ni die nak potong kek. pastu die cakap kat aku 'sane la adek' . aku derk jek. sat gie die mental. die tonjol kepale aku sikeq. pastu aku diam jerk. few minutes later,mama aku tanye akak aku. 'kaklia , adek mane?' kakak aku pndang kanan die. aku tengah dok lemas dalam kolam. pastu dengan bajet nya . akak aku terjun selamatkan aku. hahaha. time ni aku tadika. (:

 ni jelah yang aku mampu kongsi. assalamualaikum

1 comment: