Saturday, February 11, 2012

small kids noob love . haha

assalamualaikum. haha. hidup aku,takpenah sekolah dengan perempuan kecuali sekolah petang(agama). haha. sekolah petang nih dari darjah satu sampai darjah enam and then darjah khas. (: so, ade laa aku jatuh cinte. haha. lawak gile bile pikir balik. balas balas surat gitu. bodoh siod. (: ni mase darjah enam. but then masok form1 aku pon dah tak contact dengan die. (: thats all la my small kids noob love. hahah.

okay, ni dah masok part secondary school. mase lower form , aku sekolah di sekolah tinggi muar,joho. sume laki. hahah. mase form1 tak maen lah cinte cinte nih. booo. haha. mase form2 pon takmaen jugak cinte cinte nih. boo jugak. tapi sume ni sebab phone takde. haha. then, end year form2 mama aku bagi beli phone. so baru start pakai ni. first phone N-gage QD. rawhaha. ouh, back to topik love nih. mmmm, end year form2 mama aku hanta pi pusat bahase inggeris. kat sini aku kenal dengan sorang awek ni. cun. die tue setahun(born in 1993). die ask aku to join her group to perform presentation. haha. then,kite texting texting lah bincang presentation tu. dah habis sume presentation. habislah pembelajaran dekat pusat tuu. tatapi, aku still texting dengan die. haha. lastly, kitorang kapel(bodoh sial). lame la jugak.

mase midyear form3,aku join MSS premier zon selatan(joho) . kapel aku pon join jugak, sebab sekolah die pon premier. jumpe lah die mase dinner . haha. mase dinner tu, aku nampak kawan die. sebaya(born in 1994) lawa lagi. haha. then mintak la number(dapat kot). kawan kapel aku ni cakap kapel aku playgirl(patotla duit aku macam kena kikis.sial doh). so aku pon break. then kapel dgn kawan die. haha. so yang tue setahun dah jadi ex. kawan die jadi kapel aku.

dengan kapel yang ni. sampai lah form4. mase aku baru masok mtd. die mintak break(actually due due mintak break.sebelom die pon same.) hahah. sedih betol. tapi memikirkan nasib lagi sedih dok mtd jadi junior . aku lupekan. sampai lah kepada form5 bulan 10. dapat kapel baru. tu pon sampai bulan 12. die mintak break jugak. and sekarang, takde kapel(takbagos takbagos). tapi aku ade crush. (: comel comel comel. haha. dulu texting dengan orang aku suke slalu text love u love u. dengan die aku takberani sebab takot love tu makin kurang. haha.

tu jela noob love aku. haha. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment