Saturday, March 17, 2012

RESULT! Da(tuuut)it!

assalamualaikum.

errr, nak citer pasal result spm 2011. fuhhh. sape yang tak cuak kan nak tunggu result keluar. aku lagi lah. dengan dulu kat sekolah pemalas,tido kat kelas, tuang kelas,tak fokus dalam kelas. eishhhh. aku harap result aku cemerlang la. AMIN.

tapi actually,takpayah cuak pon. dah kau punye usahe kan. tu laa result daripada usaha yang kau buat. tak kire lah kau tido ke ape ke. yang penting paper yang kau jawab tu danak kelua result dah pon.

errr,result spm orang cakap nak tentukan kerjaya kau ape. so, takkan laa Allah nak bagi semua straight a's. tak aci laa. sape yang gilebabi belaja straight a's,sape yang malas belaja pon straight a's. takci takci. so redha je lah dengan ape yang Allah dah tentukan tu. kalau orang takde kegagalan,make takdelah pengajaran.

there is a quote that says ' tak semua jari kene same saiz dan tinggi ' semua orang ade kebolehan sendiri kot. tak berjaye akademik,kite berjaye laa bende lain. (Y)

aku kalau tak cemerlang Spm nih. jangan haraplah kan korang dapat contact dengan aku lagi. aku akan melarikan diri . delete segala account yang aku buat. tukar segala nombor yang aku ade. bile aku berjaye. aku carik korang balik. ahaa. thats it.

peace be upon you! . (:

No comments:

Post a Comment