Friday, February 17, 2012

TIDAK DISENGAJAKAN

assalamualaikum. mmmm. nak cakap pasal jodoh .
teringat mase form4.satu hari ni , aku pi la kedai runcit nak beli jajan.dah habis beli aku keluaq laa.then ade awek dekat moto.tetibe die panggil aku 'firdaus!'. aku pon 'hoi,errr ko sape?' die jawab 'afini laa' ouh shittt kawan sekolah petang(agama). hahah. tak sengaja betol. ngeh ngeh.

then,tadi aku jalan kaki nak pi surau untuk maghrib. sat gi ade awek tengah bawak moto die panggil aku 'daus!' aku pon 'heeee' . yang ni aku kenal sape. anak ustazah sekolah petang aku. takpenah tegor. tetibe die kenal aku. hahah. betol betol tak sengaja.

then,26.1 aku pi JAPAN. sampai sampai sane. aku pon berator la kat kastam. sekali terserempak zahiril dengan pelakon pompuan sarah ali kot. hahah. pikir macam nak tegor.tapi takyah laa. hahah. tapi kalau aku tau,aku amik gamba sekeping. boleh claim kat kawan kawan. haha

then,9.2 aku balik MALAYSIA. haritu aku pi KLCC.ingat nak lepak ngan rakan rakan OP.tapi sume cam sial busy. diorang cakap 'ko takcakap awal awal' ade yg tak angkat teros. kimaktol. ==' so aku lepak la sorang sorang. sempat aku pi photo festival. hahah. then beli tiket WARHORSE. sedap sioddd. awww,mase nak beli popcorn jumpe ahcong yang slalu buat persembahan dengan JAMBU RAJA LAWAK. hahah. memang tak sengaje jek. =='

tu lah cerita untuk kalini. (: assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment