Monday, February 13, 2012

experience teach the meaning of life.

assalamualaikum. (:

ni nak citer pasal aku dekat MTD/RMC(maktab tentera diraja) junior year.

kk. aku masok in the year 2010 as newboy or junior.hahah. first bangge gile weh.first day. aku datang pakai songkok babe. hahah. berkabung. sebab 25.2.10 kan ex sultan johor mangkat. then malam first. senior or sir datang masok bilik kitorang.then ade sir tanye. 'sape budak johor?' aku jawab 'saye sir'. haha. then die cakap. ko buddy aku. aku pon watheheck. hahah. tadah jelah. then minggu first whoa aku keje buat lawak. skuad aku dok gelak saje. then minggu kedua. aww hidop aku dah takgembira. asyik kena saje. bullshit ah rmc. then. mase nak cuti first. happy kosai. before balik. kena baris(CI parade). mase baris ni. kong kosai doo. aku pon diri lah sebelah kaki. dengan staf tak kantoi. dengan senior kantoi. brape jam kemudian. kelua baris. whoaa. happy. naik line(level) masok dash(room) auto(teros) packing.mase packing  ni skuad aku cakap master aku panggil. aku pon pi lah kat dash3(room 3) . masok masok auto hammerlight. then die cakap 'asal ko diri sebelah kaki babi! ko ingat aku taknampak! buat malu sial jadi buddy aku! then die bukak kasut lari then convert. awwww shitt. sakit babe. nak nanges(tekelua air mate dah). pastu die suroh aku starjump(nak hilang senak). then die collect balik aku. hahah. lawaklah.

then aku dapat lesen fly and cigop awh phone jugak.
lesen fly kan. aku dapat dengan care blanje master aku mase fly. lesen cigop dengan care aku kena tibai sikeq then blanje sekaton cigop. phone kena tibai sikeq. haha. tulah hidop time junior. (:

ouh forgot something. my friend meninggal dunia because bullied when i was a junior. AL-FATIHAH


p/s tradition rmc(yang teruk) semakin berkurang disebabkan peredaran zaman yang ketara.
klah assalamualaikum

No comments:

Post a Comment